miercuri, 17 aprilie 2013

SOCANT! Doi romani au divortat din cauza serialului "Suleyman Magnificul"

Dupa ce si-a ignorat sotul de fiecare data cand se difuzeaza serialul "Suleyman Magnificul", Dana Popa s-a ales cu un divort de toata frumusetea. Femeia a marturisit pentru albaiulianul.ro ca: "Am urmatit tot serialul, care a devenit un adevarat drog, pentru mine! Nu puteam dormi noaptea daca ratam vreun episod. Nu inchid ochii pana la ora doua noaptea, cand se da in reluare, in caz ca ratez dar nu s-a intamplat decat o data. Am avut numeroase certuri cu sotul meu din aceasta cauza. Saptamana trecuta insa, dupa cateva pahare, s-a enervat si, pentru ca nu am vrut sa-i incalzesc mancarea, deoarece ma uitam la film, m-a pocnit peste fata! Asta a fost picatura care a umplut paharul! Am decis sa divortez! M-am si separat de el si, pana nu se termina serialul, nu mai vorbesc cu el!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu