marți, 16 aprilie 2013

IREAL: Spune ca a gasit-o pe fata visurilor lui si vrea sa se casatoreasca cu ea! NU O SA-TI VINA SA CREZI cum arata FOTO

Cu siguranta asa ceva nu ati mai vazut! Joan Lloyd, in varsta de 67 de ani i-a promis sotului ei aflat pe patul de moarte in 2010 ca isi va pune implanturi cu silicon si se va recasatori cu un barbat mai tanar. Actualul sau logodnic, in varsta de 29 de ani, a cerut-o pe Joan in casatorie in Insulele Canare dupa ce a cunoscut-o pe internet. Femeia a marturisit: "De cand l-am cunoscut pe Phil am simtit fluturasi in stomac. Suntem foarte indragostiti unul de celalalt, iar viata noastra sexuala este minunata - nu sunt prea batrana pentru asta. Am stiut ca dupa sotul meu, Phil este cel cu care vreau sa imi petrec restul vietii. Suntem ca doua picaturi de apa. Nu am crezut ca o sa ma mai marit vreodata, dar iata ca o fac si pe asta. Abia astept sa imi petrec restul vietii cu el". Phil, care este cu cativa ani mai mare decat nepotul lui Joan a marturisit ca: "Joan arata foarte bine si pare mult mai tanara decat este. Am mai avut relatii cu femei mai in varsta de cat ea, insa nici nu se compara. E uimitoare si vreau sa imi petrec viata alaturi de ea". Cuplul isi face deja planuri pentru nunta. Bunica a adaugat ca familia ei a fost de acord cu decizia pe care a luat-o si a sprijinit-o. "Viata trebuie traita. Am cheltuit peste 5.000 de euro din economiile mele pentru a-mi pune silicoane si fiecare ban a meritat. Daca esti batran nu inseamna ca trebuie sa stai si sa traiesti asteptandu-ti moartea", mai spune femeia. Ea sustine ca sotul ei chiar a indemnat-o inainte sa moara sa isi continue viata. Voi credeti ca a procedat corect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu