vineri, 12 aprilie 2013

CE palat si-a cumparat Sumbul din "Suleyman Magnificul!" Actorul traieste ca un adevarat sultan FOTO

Actorul care ii da viata personajului Sumbul din Suleyman Magnificul, Selim Bayraktar si-a prezentat locuinta in care merge ori de cate ori are nevoie de relaxare. Actorul care ii da viata personajului Sumbul din Suleyman Magnificul, Selim Bayraktar si-a prezentat locuinta in care merge ori de cate ori are nevoie de relaxare. Somptuosul apartament se afla in Antalya, in complexul rezidential de lux Comfort Palace si pare desprins din revistele cu cele mai frumoase locuinte din lume. Selim, in varsta de 37 de ani, impreuna cu sotia, Bihter si fiica lor vii aici in vacanta pentru a se relaxa si a scapa de stres. “Acesta este palatul meu si al sotiei mele!” “Acesta este visul meu despre fericire. Adevarul e ca eu si Bihter ne-am gandit mult inainte sa cumparam apartamentul. Am vazut nenumarate case, dar niciuna nu ne-a placut mai mult decat aceasta”, a povestit Selim. Somptuosul apartament este complet automatizat si se intra in el pe baza de amprente digitale. O astfel de locuinta costa intre 130 000 si 260 000 de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu