joi, 11 aprilie 2013

Imagini unicat cu Florin Salam! S-a dat in masinute cu baiatul si s-au distrat in parc! "Ii da taticul lui tot ce vrea el, e cam rusinos" - Vezi cu cine s-a intalnit fara sa vrea

Din cauza ca lucreaza prea mult, Florin Salam nu reuseste sa le acorde copiilor sai prea mult timp. Dar si atunci cand are o ora la dispozitie, profita din plin de ea. Florin Salam are doi copii foarte frumosi si talentati. Fetita lui Betty este o adevarata domnisoara, iar baiatul lui, Dani, este "eroul" lui. Recent, cei doi au petrecut cateva ore in Oraselul Copiilor din Bucuresti, unde s-au intalnit cu primarul Piedone. Florin si Dani s-au distrat pe cinste in parcul de distractii. S-au dat cu masinutele, au ras, iar manelistul a uitat de toate grijile. "Ii da taticul lui tot ce vrea el, e cam rusinos", a spus artistul. "Copiii mei ma inteleg si atunci cand eu am timp, ies cu ei. Eu am la dispozitie o ora cu copii mei pe saptamana", a mai declarat Salam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu