vineri, 19 aprilie 2013

Cand s-a lansat se iubea cu Ana-Maria! Azi jandarmul cu voce de aur e facut praf de fata! "Ne-am despartit. De cand a devenit celebru s-a schimbat foarte mult"

Jandarmul cu voce de aur a socat pe toata lumea cand, azi dimineata, s-a intalnit in Gara de Nord cu... Larisa Dragulescu! Cei doi s-au sarutat si au plecat impreuna. Din Focsani, fosta iubita ne-a povestit cum l-a transformat celebritatea pe celebrul jandarm. Nicolae Lacatus s-a intalnit azi de dimineata in Gara de Nord cu... Larisa Dragulescu! Cei doi s-au sarutat si au plecat cu bagajele jandarmului-cantaret la... ea acasa! Larisa a recunoscut relatia, insa publicul stia, de cand Nicolae s-a lansat pe Internet cu o melodie de jale, ca jandarmul are o relatie cu o frumoasa bruneta din Focsani, Ana-Maria. Contactata de WOWbiz.ro, Ana-Maria ne-a declarat: "Suntem despartiti de pe 2-3 aprilie. Nu Larisa e motivul. De cand a devenit celebru s-a schimbat foarte mult. Imi spunea ca el nu mai are rabdare sa termin liceul, ca vrea sa isi intemeieze o familie. Pur si simplu acum nu mai este ce era el. E total diferit!", ne-a povestit tanara. Ana-Maria este eleva la un liceu din Focsani, si chiar daca a fost impreuna cu Nicolae doar trei luni, bruneta s-a indragostit de jandarm. "M-a facut prin gesturi mici sa il iubesc. Eu mi-am dorit sa ramanem impreuna chiar daca ne vedeam doar in weekend", ne-a zis tanara. Despre relatia lui cu Larisa Dragulescu, Ana-Maria a aflat de pe WOWbiz.ro. Tanara nu ii poarta insa dusmanie Larisei. "E alegerea lui, nu comentez. Dar e o vorba... Viata iti da o palma de te invarte. Iar cand te ridici, iti mai da una de te face titirez! Sper sa nu il loveasca asa tare, desi mai devreme sau mai tarziu roata se intoarce", a mai comentat Ana-Maria. Momentan, tanara se gandeste la viitor. Are de dat bacalaureatul, asa ca scoala este prioritatea ei. "Am de gand sa dau la... Jandarmerie! Imi plac uniforma, ordinea si disciplina", ne-a zis Ana-Maria. Despre posibilitatea de a se reintalni cu Nicolae, ea ne-a spus: "Eu dau la ofiteri, el e subofiter. Oricum nu va mai fi nimic intre noi. Nu a fost corect fata de mine. Imi canta mereu cand vorbeam. Era o melodie care imi placea, "A batut vantul si ploaia". E o manea, dar imi placea cum o canta", a incheiat tanara, care are mari sanse, daca isi urmeaza visul, sa ajunga sefa fostului iubit! sursa:aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu