luni, 6 mai 2013

Video genial! Pustoaica asta cu sani imensi e innebunita ca lumea crede ca are silicoane - S-a filmat si a devenit "hit" pe Youtube! "Toate tarfulitele care vor sa le atinga le-as sparge fata instant"

Internetul a devenit isterie pentru multi dintre tinerii din ziua de astazi care cred ca viata virtuala este mult mai cool decat cea reala. Dovada este Cristina, o tanara care a fost inzestrata de mama natura cu niste sani imensi si este deranjata ca nimeni nu crede ca "bijuteriile" ei sunt naturale. Ea s-a filmat pentru a le demonstra tuturor prietenilor ei virtuali ca este naturala din cap pana in picioare. "Hey! Am vazut ca e la moda, in trend sa iti pui clipuri pe Facebook si eu de ce sa nu fiu in trend? Mesajul care vreau sa il transmit nu e legat de faima pe Facebook. Bai, sincer am impresia ca sunt unele persoane care o problema cu mine... imi pun poze pe Facebook ca asa se face. Mi s-a luat, lumea are o problema cu mine, adica fetele, pe bune? Primesc mesaje ca sunt siliconata, photoshopata, nu sunt, d-aia fac acest clip" este o parte din mesajul lasat in clipul postat de fata pe net. VIDEO/SURSA:->>AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu