sâmbătă, 25 mai 2013

TRANSFORMARE ULUITOARE! Suferea de OBEZITATE MORBIDA si arata dezgustator. Vezi cum s-a schimbat dupa ce a slabit 120 de kilograme FOTO

Amanda Smith, o femeie in varsta de 44 de ani din Marea Britanie, ajunsese la greutatea de 196 de kilograme dupa nasterea fiului ei. In 2009 a platit 8.600 de euro pentru o operatie de miscorare a stomacului iar in urmatorii doi ani a slabit nu mai putin de 120 de kilograme. Cu toate acestea insa, din cauza pierderii unei greutati semnificative a ramas cu portiuni mari de piele lasata pe corp, care cantareau aproape 4.5 kilograme. In luna ianuarie a acestui an, dupa o interventie chirurgicala care a durat 9 ore, femeia a scapat de pielea inestetica, iar acum a ajuns la greutatea uimitoare de 76 de kilograme. "Te simti uluitor dupa ce slabesti atat de mult, insa de fiecare data cand ma dezbracam imi vedeam pielea care practic atarna pe mine. M-am privit la un moment dat in oglinda timp de cateva zeci de minute si am fost dezgustata de ceea ce am vazut. Nu purtasem un costum de baie sau bikini niciodata. Acum pot sa port ce vreau si ma simt mai bine ca niciodata", a declarat Amanda Smith. Femeia spune ca se simte complet alta persoana si ca acum are curajul sa se dezbrace in fata partenerului ei, care nu o vazuse goala niciodata. "Brian, partenerul meu, nu ma vazuse goala niciodata. Insa acum am destula incredere in mine si in felul in care arat incat sa imi dau sutienul jos in fata lui. Inainte obisnuiam sa fac acest lucru in baie, cu usa inchisa". VEZI TOATA STIREA AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu