duminică, 26 mai 2013

Colegii care ii spuneau "URATA liceului" sunt azi INDRAGOSTITI de ea. Cum arata acum Adriana. FOTO

In scoala generala si la liceul, Adiana era numita "ratusca cea urata". Pentru ca era si foarte timida, nu a reusit sa-si faca nicio prietena si a fost mereu izolata. Dupa toate umilintele indurate in primii ani de scoala, Adriana, o tanara din orasul ucrainean Uzhgorod, a decis sa faca o schimbare majora inainte de a merge la facultate. A descoperit machiajul si coaforul si, dupa cum chiar ea a recunoscut pe un site de socializare, a apelat si la un chirurg plastician pentru niste retusuri foarte mici. Acum, Adriana, care este studenta in primul an la jurnalism, este o persoana diferita. "Sunt una din cele mai populare fete din facultate. Am multi prieteni si sunt curtata de multi baieti. Nu pot sa cred ca mi-am schimbat atat de mult viata cu putinul pe care l-am facut. Fostii colegi imi spuneau 'urata liceului', acum ma suna sa-mi dea intalniri in oras... Nu eram atat de urata, dar n-am stiut sa ma pun in valoare. Si nici nu aveam curaj sa vorbesc", spune ea. Adriana spune ca si atutudinea pozitiva pe care o are acum o ajuta foarte mult. "Viata este mult mai simpla acum... Un zambet, un pic de ruj si parul blond, platinat, chiar pot schimba viata unei fete", a mai spus ea. Sursa: www.kanald.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu