vineri, 31 mai 2013

Ce crezi ca vezi in imagine? Toti au ramas ULUITI cand l-au vazut! Mii de oameni SE INCHINA la el FOTO

Va vine sa credeti sau nu, mii de oameni vin la casa unui barbat pentru a se inchina la obiectul din imagine, pe care il considera sfant. Va vine sa credeti sau nu, este vorba despre o vanata, iar fanaticii religiosi care au ca religie hinduismul considera ca leguma este reincarnarea unei zeitati din cauza felului in care arata. Praful Visram, in varsta de 61 de ani, a gasit vanata intr-o cutie si imediat si-a dat seama ca este un obiect sfant. "Eram cu sotia mea cand am vazut-o. Am incremenit amandoi. Am luat-o si am dus-o acasa, unde i-am facut un templu si am chemat oamenii ca sa se inchine la ea. Credem ca o mare binecuvantare a venit peste noi", a declarat el. Praful Visram a adaugat ca se inchina legumei de 2 ori pe zi si ca, zilnic, sute de oameni ii trec pragul casei pentru a vedea minunea. Mai mult, el planuieste ca, atunci cand vanata se va strica, sa ii faca o inmormantare asa cum se cuvine. SURSA:AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu