sâmbătă, 4 mai 2013

FOTOGRAFII SOCANTE cu SINGURA femeie TANOREXICA din LUME! Femeia a fost interzisa in SUA

Americanca Patricia Krentcil, cunoscuta drept singura femeie din lume tanorexica, are interizs sa mai calce prin saloanele de bronzare din SUA. Femeia, dependenta de bronzul artificial a luat o decizie ca sa poata sa-si hraneasca in continuare tabietul bolnav si anume sa se mute in Marea Britanie impreuna cu fiica ei de sase ani, Ana. Femeia a fost declarata cel mai rau parinte din SUA pentru ca si-a incurajat fiica sa mearga la solonul de bronzat la varsta de sase ani. Ea nu a mai avut voie de atunci sa calce in vreun salon de bronzat din New Jersey. Insa, Patricia vrea acum sa inceapa o noua viata unde sa continue sa-si administreze doza de ultraviolete. Intr-un interviu, ea a declarat ca: "Am fost nascuta pentru a ma bronza si nimic nu se compara cu culoare obtinuta in urma unui bronz. Insa anul trecut mi-a fost interzis sa mai calc in vreun salon de bronzat. Vreau sa ma mut in Anglia sis a incep o noau viata si unde ma pot bronza in voie. Stiu ca sotului si copiilor mei le e rusine cu mine pe strada, da rnu ma pot abtine. Nu imi mai aduc aminte cand am fost ultima oara alba la fata." SURSA:AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu