marți, 7 mai 2013

CE A DESCOPERIT acest BARBAT de a ramas mut de uimire: "N-am pus mana pe asa ceva NICIODATA" FOTO

Un barbat pasionat de perle facea scufundari mereu pentru a gasi aceste mici accesorii valoroase, insa ultima data o descoperire l-a dat pe spate. Barbatul, originar din Rusia este un pasionat cautator de perle si nu ezita ca de fiecare data sa se scufunde in cautarea acestor mici bijuterii naturale, de valoare. Numai ca de aceasta data, a dat peste o scoica care l-a lasat cu gura cascata. El a marturisit plin de uimire ca nu a mai intalnit asa ceva. "Cand am deschis-o nu mi-a venit sa cred ochilor. Cautam demult perla perfecta, nu am gasit-o nici acum, insa am dat peste zeci de perle, lucioare rotunde, cu o forma extraordinara." SURSA:AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu