duminică, 5 mai 2013

A vrut sa-si schimbe look-ul, dar si-a DISTRUS viata! Uite ce a patit o tanara de 25 de ani

O tanara care nu isi dorea altceva decat sa-si schimbe look-ul a orbit temporar si a avut nevoie de spitalizare timp de trei zile, cauza a fost o reactie severa data de o vopsea de par cumparata de un supermarket. Carmen Rowe a avut fata umflata atat de tare incat nu mai putea sa vada. Cu toate ca inainte de a folosi vopseaua de par femeia a facut un test pe piele, fara a avea nicio problema, mai mult decat atat ea se vopseste inca de la varsta de 13 ani. Dupa ce timp de trei zile a urmat un tratament cu steroizi si antibiotice, problemele au reaparut. Ea a recunoscut ca timp de o luna de zile s-a confruntat inca de patru ori cu simptome similare.In cele din urma ea a fost dignosticata cu o reactie alergica la vopsea. "Cand m-am trezit dimineata aveam capul atat de umflat incat nu puteam vedea. Eram oarba. M-am uitat in oglinda si am vazut ca jumatate din fata era umflata, parca fusese umflat cu pompa. M-am dus direct la spital, si cand am ajuns acolo pana si urechile imi erau umflate. Cel mai dezgustator este faptul ca a inceput sa-mi curga puroi. Am fost nevoita sa-mi tin capul infasurat intr-un prosop, a fost oribil si miroseam ca un caine plouat", a postit Carmen. Aceasta a tinut sa-si spuna povestea pentru a trage un semnal de alarma cu privire la produsele cosmetice ce se gasesc in comert, practic femeia a avut o alergie pe care a dezvoltat-o in timp deoarece s-a vopsit inca de la varsta de 13 ani. SURSA:AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu