marți, 30 aprilie 2013

Va ramane MARCAT pentru tot restul vietii! UN BARBAT a fost de-a dreptul ORIPILAT de ce a descoperit la iubita lui:"Am fost ingrozit cand am sarutat-o si am simtit-o asa" FOTO

Barbatul nu isi revine nici acum din soc dupa ce a povestit ce i s-a intamplat cand a vrut sa isi sarute iubita. Tanarul a marturisit ca de la inceput i-a placut foarte mult o fata pe care a facut tot posibilul sa o cucereasca si sa fie impreuna cu ea. El a dezvaluit cum a fost fermecat de tanara:"Mi-au placut ochii ei, felul cum vorbea si cum se purta. Era atat de frumoasa ca parea ireala. Dupa ce am inceput sa ne cunoastem mai bine, am vrut sa avansam in relatie, lucru de la sine inteles. Ea a fost de acord, numai ca atunci cand a venit momentul si ne-am dezlantuit, s-a intamplat ceva dincolo de perceptia mea. Am sarutat-o si apoi am simtit ceva in partea de jos. Am fost socat sa descopar ca iubita mea este de fapt barbat. Nu mi-a venit sa cred pur si simplu, arata exact ca o femeie, ca o femeie atat de perfecta." SURSA:AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu