joi, 18 aprilie 2013

Si-a pus SILICOANE la 65 de ani, dupa ce i-a murit sotul! Uite cum arata acum FOTO

O bunica din Marea Britanie, in varsta de 65 de ani, si-a pus silicoane dupa ce sotul ei a murit si acum se intalneste cu barbati mult mai tineri decat ea, cu varste intre 24 si 50 de ani. Joan Lloyd spune ca a recurs la implanturi dupa ce ani de zile a fost nemultumita de felul in care aratau sanii ei. Fostul model, care se mentine in forma efectuand exercitii in fiecare zi, spune ca a inceput sa isi urasca pieptul dupa ce a dat nastere celor 4 copii pe care ii are. Ulterior sotul ei s-a imbolnavit grav, iar femeia si-a petrecut urmatorii 15 ani din viata ingrijindu-l. Dupa ce barbatul s-a stins, pensionara a decis ca a venit momentul potrivit pentru a investi in pieptul ei. "Acum simt ca am mai multa incredere in mine si imi dau seama ca silicoanele pe care mi le-am pus imi ofera o noua viata. Nasterea celor 4 copii, combinata cu trecerea timpului au avut efecte devastatoare asupra sanilor mei. Eram foarte nefericita", spune femeia. Bunica adauga ca familia ei a fost de acord cu decizia pe care a luat-o si a sprijinit-o. "Viata trebuie traita. Am cheltuit peste 5.000 de euro din economiile mele pentru aceasta interventie si fiecare ban a meritat. Daca esti batran nu inseamna ca trebuie sa stai si sa traiesti asteptandu-ti moartea. De cand am silicoane am inceput sa ies cu diversi barbati cu varste intre 24 si 50 de ani. Unii dintre ei nici macar nu stiu ca eu am 65", mai spune femeia. Ea sustine ca sotul ei chiar a indemnat-o inainte sa moara sa isi continue viata. Sursa: aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu