marți, 9 aprilie 2013

DEPASESTE orice FANTEZIE felul cum ARATA aceasta femeie! Are cinci copii, mananca zilnic 5 000 de calorii si arata ASA

Julie Gillard este mama a cinci copii si se indeasa zilnic cu tot felul de mancaruri nesanatoase si nu are pic de celulita. Poarta masura S si consuma 5 000 de calorii pe zi. Julie se indoapa zilnic cu chipsuri, mancare de tip fast food si bauturi carbogazoase, dulciuri incercand cu disperare sa se mai ingrase putin. Julie nu a tinut niciodata nicio dieta si nici nu a mers la sala insa isi doreste sa ajunga la masura M. Desi a dat nastere la cinci copii trupul ei a ramas la fel de slab. Alura ei slaba fara a face un dram de efort face multe femei sa fie invidioase insa ea ar da orice sa puna ceva carne pe ea. Mancatul noapte tarziu, meslee copioase cu cheeseburgeri si grasimi este dublul recomandat unui om normal pe zi. La trei dimineata Julie se trezeste si rontaie ceva si bea o cana de cola, plus o ciocolata. Ma trezesc in toiul noptii si simt ca am nevoie de ceva dulce. Sunt disperata sa nu mai fiu slaba si sa am si eu forme. Cred ca organismul meu simte asta si de aceea mi-e foame mereu. Toata lumea spune ca am un metabolism de cal de curse. Cu cinci copii pe cap, julie spune ca nici nu are timp sa manance sanatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu