joi, 11 aprilie 2013

Uite cum s-a trezit dupa ce si-a facut o operatie de marire a buzelor FOTO

Laura Summers era dependenta de operatiile estetice pana intr-o zi cand, dupa ce facuse o marire de buze, s-a trezit aratand ca un monstru. "M-am trezit si cand am ajuns in fata oglinzii am inceput sa urlu. Vedeam un monstru care ma privea", a declarat modelul, care cheltuise pana atunci peste 75.000 de euro pe operatii estetice. Buzele ei erau umflate si ajunsesera sa aibe o dimensiune de 4 ori mai mare decat in mod normal. Totul dupa o interventie de marire a lor, pentru care platise 250 de euro. "Pareau foarte profesionisti. Procedura a durat doar cateva minute. Dupa o ora am inceput sa ma simt ciudat, dar am crezut ca este normal. Ma simteam ca si cum am fost la dentist si eram sub efectul anesteziei. A doua zi, dimineata, am ramas ingrozita cand am vazut cat de tare mi s-au umflat buzele". In cele din urma tanara a reusit sa dea de compania care ii facuse procedura de marire a buzelor, insa a aflat cu stupoare ca aceasta intrase in faliment. Chiar si acum, dupa 20 de luni de la teribilul incident, buzele ei nu au revenit complet la normal. Laura vrea sa avertizeze pe toata lumea in legatura cu riscul la care se supun atunci cand aleg sa faca o operatie estetica. "Este incredibil felul in care se joaca cu vietile oamenilor. Am avut momente in care ma gandeam ca voi ramane asa toata viata si ca voi face o infectie si voi muri". Tanara in varsta de 27 de ani a facut prima interventie chirurgicala la 20 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu