miercuri, 1 mai 2013

Florin Salam, chinuit de dor si suferinta: "Nu vreau sa ma recasatoresc, sotia mea e singura regina din viata mea, nu am avut nicio iubita dupa moartea ei"

Florin Salam a scos o piesa in care canta durerea pe care o are in suflet dupa moarte sotiei lui. Artistul nu si-a refacut viata dupa trecerea in nefiinta a Fanicai si spune ca nici nu are de gand sa se recasatoreasca. "Am putere, sunt in forma, ma mir si eu pentru ca ma intreb singur 'cum pot sa traiesc eu fara tine'. Vorbesc mereu cu ea. Ii simt lipsa sotiei mele mai ales cand vin sarbatorile de Paste si de Craciun sau cand plec si vad locuri frumoase. De 4, 5 ani ziua de Florii abia astept sa treaca. Eu mi-am pus baza in Dumnezeu si vad ca rezist si Fanica mea imi arata ca este alaturi de mine si ca sunt iubit de ea mai mult. Merg des la mormantul sotiei si plang de dor. Ii spun incontinuu ca o iubesc, si simt ca si ea ma iubeste altfel muream pana acum demult. Nu m-am gandit sa imi refac viata, nu simt. Nevasta mea ma accepta asa cum sunt, pana acum nu a reusit nimeni sa imi fure inima. Ea e singura regina din viata mea. Eu cand plec de pe pamant vreau sa fiu langa sotia mea, asa ca daca m-as casatori nu as mai putea fi cu ea, n-ai cum sa te joci cu treburile astea. Ma consider cel mai iubitor pamantean. Ea a fost singura femeie din viata mea, nu am avut amanta, nimic, daca mai gresesti ca barbat e altceva" a spus Florin Salam la WOWbiz. "Pastele il voi petrece alaturi de copiii mei. Toate sarbatorile le petrec impreuna cu copiii mei. Ei sunt cu sora mea la mare eu nu am putut merge pentru ca trebuie sa cant si maine plec la Chisinau" a mai adaugat artistul la Kanal D. SURSA:AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu