marți, 28 mai 2013

Cum e sa faci sex cu propria sora? Roller Sis dezvaluie pentru CANCAN.ro tot ce se intampla in patul lor! Vezi de ce sunt lesbi!

Surorile Roller Sis au dezlantuit nebunia pe Facebook, dupa ce au postat fotografii scandaloase, in care se ating si se saruta! Roller Sis au devenit celebre in urma cu doua veri cu piesa "Se Thelo", hit pentru care s-au certat cu cantareata Kristie. Nu aveau nici pana acum imaginea unor fete cuminti, dar ultima lor sedinta foto a fost de-a dreptul scandaloasa! Iar comentariile rautacioase curg garla! "Haterii si tarfele invidioase s-o ia in mana, noi o facem de placere nu "La Misto", le-au transmis fetele, prin intermediul CANCAN.ro, celor care le-au pus la zid datorita comportamentului lor. "Sunt si in Romania oameni deschisi la minte si femei misto care stiu ce inseamna viata si distractia. E normal sa fie scandalos, dar asa ne place, de-aia suntem tinere si frumoase. Poate reusim prin mesajul nostru sa le mai deschidem ochii romanilor!", au mai spus Isa si Lisa pentru CANCAN.ro. Fetele ne-au povestit si cum au ajuns sa-si dea seama ca, de fapt, sunt lesbiene. "Suntem lesbi de cativa ani. Ne-am dat seama ca ne plac fetele in urma unor relatii esuate. Niciuna dintre noi n-am intalnit baieti care sa ne satisfaca fizic si emotional. Pot spune ca suntem bi-sexuale, dar o relatie cu o fata nu se poate descrie in cuvinte. Nu am avut prea multe relatii, dar fetele cu care am fost au avut aceleasi probleme in dragoste ca si noi, ne-am inteles foarte bine cu ele, au fost foarte frumoase si nebunatice, asa ca am pastrat legatura in continuare cu ele. Dar acum ne-am dat seama ca atractia intre noi doua e foarte puternica, din toate punctele de vedere! Amandoua ne cautam si ne-am gasit am fost atata timp aproape una de cealalta si nu ne-am dat seama ca vom putea avea o relatie atat de frumoasa", sustin Roller Sis. Vezi toata stirea AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu