duminică, 12 mai 2013

INGROZITOR! A crezut ca e INSARCINATA, dar a descoperit ca sufera de o BOALA CRUNTA

Rezultatele analizelor au socat-o pe o tanara din Marea Britanie! Frankie Wedgewood, in varsta de 22 de ani, a inceput sa aiba crampe si dureri abdominale la numai sase luni dupa ce a nascut primul ei copil. Tanara a mers la medic, si-a facut un set de analize, iar rezultatul a socat-o! Conform testelor, era din nou insarcinata. Frankie stia ca acest lucru era imposibil deoarece iubitul ei era plecat de cateva luni intr-o misiune militara, iar ea ii fusese fidela dintotdeauna. Ceva trebuia sa fie in neregula, mai ales ca analizele de sange aratau ca organismul ei secreta un hormon care, de regula, apare doar in momentul declansarii unei sarcini. Temerile tinerei mame s-au adeverit in urma unor examene mai amanuntite. Frankie Wedgewood suferea de o forma rara de cancer, denumita cancer de placenta. Boala se dezvolta de la celulele care apar in mod normal in placenta, in timpul sarcinii. Cancerul de placenta reprezinta, de fapt un grup de tumori rare care apar fie dupa sarcina, fie dupa avort. Simptomele sunt cele ale unei sarcini, iar analizele simple de sange atesta prezenta in organism a hormonului HCG, specific femeilor gravide. De asemenea testul de sarcina iese pozitiv chiar daca nu este vorba de o sarcina. Boala poate pacali o femeie care nu stie cu precizie ca nu are cum sa fie insarcinata. Este o forma rara de cancer, iar celulele cancerigene se raspandesc rapid in prima faza a bolii. “Stiam ca nu pot fi insarcinata deoarece logodnicul meu fusese intr-o misiune militara, deci era imposibil”, a declarat Frankie Wedgewood. “A fost o perioada dificila si confuza. Nu aveam nicio idee ce se intampla cu mine. Continuam sa-mi fac analize, ecografii, etc”, a continuat tanara. Cand i s-a pus diagnosticul de cancer a ramas socata, dar a avut incredere in medici. Din fericire, acest tip de cancer este tratabil, iar pacienta are sanse mari de vindecare daca boala este descoperita in faze incipiente. A fost si cazul lui Frankie care azi se bucura de fiul ei si se pregateste de nunta. Tanara a urmat mai intai un tratament cu citostatice, apoi a fost internata cateva luni in spital pentru a doua faza a tratamentului. In prezent, medicii i-au spus ca s-a vindecat complet, dar Frankie merge regulat la controale medicale. “Mi-a cazut parul in urma chimioterapiei, dar asta nu m-a deranjat. M-am gandit ca o sa am prilejul sa incerc peruci de diferite stiluri si culori. Nu-mi placea, insa, sa imi desenez sprancenele in fiecare dimineata”, si-a amintit tanara. “Mi-am terminat tratamentul si merg regulat la control, doctorii ma monitorizeaza”, a declarat Frankie. “Privesc cu incredere spre viitor si abia astept sa ma marit vara aceasta”, le-a marturisit tanara mamica reporterilor unui cotidian britanic. O familie fericita! Frankie Wedgewood impreuna cu viitorul ei sot si fiul lor SURSA:AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu