duminică, 2 iunie 2013

Vedeta care si-a distrus chipul dintr-o obsesie. Cum arata dupa 350 de operatii estetice: FOTO

Alicia Douvall era un model bine cotat, insa obsesia ei de a fi perfecta i-a desfigurat chipul si i-a distrus cariera. Fata ei este atat de grav afectata de operatiile estetice, incat nici macar la nasterea fetitei ei, Papaya, nu a putut sa zambeasca. Iar cu asa nume, chiar avea de ce. :) Alicia are doua fiice si o cariera ratata in cauza operatiilor estetice. Nu mai putin de 350 care au costat-o 1.2 milioane de lire sterline, dupa cum a marturisit ea pentru The Sun. Vedeta a recunoscut ca nu si-a lasat fiica de 17 ani, Georgia, sa dea un examen foarte important, pentru ca avea nevoie de cineva care sa aiba grija de cea mica in timp ce ea se lasa din nou pe mana medicilor esteticieni. "Mi se rupe inima cand ma gandesc la ce am facut. Imagineaza-ti cum e sa-ti tii in brate fetita pentru prima data si sa nu poti zambi. Am fost egoista. Acum, visul meu este ca Papaya sa-si vada mama zambind", spune ea. Saptamana trecuta, intr-o incercare disperata de a-si salva chipul, vedeta in varsta de 34 de ani si-a scos toate implanturile faciale, printr-o operatiune extrem de complicata si dureroasa care a presupus inclusiv spargerea maxilarului in doua locuri. In plus, si-a taiat urechile, pentru a permite pielii sa se intinda, iar nasul i-a fost spart. Alicia a jurat ca nu va mai face nicio operatie care s-o mutileze si s-o faca sa "baleasca precum victimele unui atac cerebral". "Nu este ceea ce mi-au promis doctorii", s-a plans ea dupa ce a vazut rezultatul dezastruos al obsesiei sale. Cu toate acestea, Alicia nu are cu adevarat motive sa se supere decat pe ea insasi. In afara implanturilor de tot felul ajunsese sa-si faca operatii ridicole, precum cea de scurtare a degetelor de la picioare: "Pentru ca picioarele mele sa arate bine in sandale, dar am ajuns sa ma lovesc de lucruri. Medicii mi-au explicat dupa aceea ca asta se intampla pentru ca degetele de la picioare ajuta la pozitionarea in spatiu. Amuzant este ca nu au mentionat acest detaliu cand mi-au luat banii", a incercat ea sa explice. La 20 de ani, Alicia Douvall era o tanara speranta si avea legaturi amoroase cu celebritati precum Mickey Rourke si Simon Cowell. "Viata aceea nu mai inseamna nimic pentru mine acum. Ma uit in oglinda si nu ma mai recunosc. Nici nu-mi imaginez cum ar fi sa am un iubit. Sunt atat de furioasa cand ma uit la pozele cu mine cand aveam 17 ani, cand mi-am facut prima operatie estetica. Eram atat de draguta. Ma depaseste cum de chirurgii mi-au permis sa trec prin atatea transformari", a mai declarat ea. Vezi toata stirea AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu